Ostuprotsess
Registreerimine
- Kaupa saab tellida anonüümselt või registreeritud www.golfikaubad.ee e-poe kasutajana.
- Registreerimiseks avage link "Logi sisse" ja looge konto sisestades Teie isiku õigsuse tuvastamiseks vajalikud andmed. Esitatud andmete õigsuse eest vastutab Ostja.
- Logige oma kasutajanime ja parooliga e-poodi sisse.
Toodete tellimisega seotud info
-
Toote kirjeldus on järgmine:
-
toote nimetus
-
hind ( hind käibemaksuga)
-
pilt (mis oma olemuselt on illustratiivne ja võib erineda reaalelus nähtavast tänu salvestus ja taasesitlusseadmete toimele)
-
tutvustav info (kui seda on vaja lisada)
-
lisa ostukorvi
-
muud asjakohased andmed või toimingud
Ostukorv
-
Ostukorvis sisaldub teie jaoks järgmine info:
-
Toote nimetus, mille olete valinud
-
Tootekood (võimalusel)
-
Hind ühiku kohta
-
Kogus (koguseid saate muuta klikkides kas miinus või plussmärgil v kui soovite kindlat kogust märkida, siis klikkige numbril ja avaneb lahter, kuhu saate soovitud koguse numbrina märkida)
-
Rea summa (vastavalt mitu tk olete soovinud osta)
-
Summa kokku, kus on kogu ostukorvi summa kokku (hind on toodud koos käibemaksuga ja käibemaksuta)
Ostu vormistamine
-
Ostukorvis olevate toodete sobivuse korral kinnitage tellimus vajutades nupule „vormista ost“, millega kinnitate tellitud kauba koosseisus olevad tooted.
-
Tellimiseks vali sobiv kättetoimetamisviis ja -aadress ning meelepärane makseviis. Kättetoimetamisviisidena saab kasutada Omniva AS pakiteenust ja Post24 pakiautomaadi teenust ning SmartPost pakiautomaadi teenust. Makseviisidena aktsepteerime ettemaksuarvet, Visa ja Master krediitkaarte läbi PayPal teenuse ning Eesti pankade pangalinke läbi Maksekeskus AS teenuse.
-
Juriidilistel isikutel on võimalus tellida kaupa ka ettemaksu arve alusel. Ettemaksu arve saadetakse e-mailile. Pärast ostu eest tasumist ettemaksu-arve alusel, tellib müüja kauba, mis saadetakse kliendile kas kulleriga, kui nii on soovitud või kutsutakse klient kaubale järgi Müüja esindusse, kui nii on kliendi poolt määratud. Arve esitatakse koos kaubaga. Kui kauba vastuvõtja ei suuda oma isikusamasust või esindusõigust tõestada, ei ole müüja kohustatud tellitud kaupa väljastama.
-
Kui juriidilisest isikust ostja ei ole tellimuse eest tasunud (arvete puhul 1 tööpäev tellimusest kui müüja ei ole märkinud teisiti), tühistab müüja tellimuse automaatselt ning ostulepingut tellimuse suhtes ei ole sõlmitud.
Konto
-
Siin all te näete järgmist:
-
Kontaktinfo (teie e-poe kasutajaga seotud andmed)
-
Aadressraamat (üld- ja kättetoimetamisaadress)
-
Uudiskirjad (kui olete tellinud)
-
Halda aadresse (aadresside muutmise võimalus)
Kauba kohaletoimetamine
-
Ostjal on võimalik saada kaup kätte müüja esindusest aadressil Laki 3, Tallinn, lasta kaup saata SmartPosti-, Omniva- või DPD pakiautomaati või Omniva postkontorisse. Kaupa on võimalik kohaletoimetada DPD kulleriga.
-
Kauba toimetame kullerteenusega kohale kolme (3) kuni viie (5) tööpäeva jooksul, kui kaup on laos olemas. Kui kaupa laos pole, siis võtab müüja ühendust ja lepitakse kokku millistel tingimustel toimub kauba tellimine ja kliendile üle andmine.
-
Oluline on veebipoes tooteinfo juures panna tähele tarne tähtaega, sest mõnedest ladudest kauba kohaletoimetamise periood võib olla pikem kui 5 tööpäeva. Et tarnetes võib esineda viivitusi (näiteks kaup on saanud otsa, kullerfirmal on ootamatud probleemid jms.), siis võetakse müüja esindusest kliendiga ühendust ja selgitatakse asjaolusid ning tähtaegu.
-
Füüsilisest isikust ostjale ja juriidilisest isikust kliendi esindajale antakse kaup üldjuhul kätte isikut tõendava dokumendi esitamisel ning esindusõiguses kahtlemise korral on Golfikaubad OÜ töötajatel õigus kontrollida ja vastuvõtjal kohustus tõendada tooteid vastuvõtva isiku esindusõigust.